Dr. Oetker csokis muffin alappor TESZT

Megmondom őszintén szkeptikusan álltam a témához. Nem használtam még soha süteményport, és nem is éreztem rá késztetést, hogy ezen változtassak. Úgy voltam vele, hogy annyi idő alatt, amíg kikeverem a port, egy saját készítésű sütit is el tudok készíteni. Akkor meg minek? 

Azonban a boltok polcain egyre többféle süteményport fedezek fel, és ez felkeltette a kíváncsiságomat. Ha nő a választék, akkor, ezek szerint, van rá igény a vásárlók részéről. Úgy döntöttem én is kipróbálok egyet, megnézem közelebbről mi fán terem.

Dr. Oetker Csokis muffin alapporát választottam. Nem volt semmiféle koncepcióm, egyszerűen ez volt a legszimpatikusabb. Az ára elég baráti, 639 Ft egy doboz, amiből 12 db muffin készíthető.

ipiccy-collage.jpg

A külseje teljesen korrekt, a hátoldalon részletes leírás található. Mit tartalmaz a doboz, mi kell még a tésztához, sütési hőmérséklet, illetve a a részletes elkészítési útmutató képekkel illusztrálva. Mindent a leírás alapján készítettem, hogy teljesen hiteles képet kapjak a végén.

dscn1185.JPG

A doboz tartalmazza magát az alapport, egy kisebb zacskóban csokoládédarabokat, és 12 db muffin formát. Tehát minden adott a tökéletes muffin elkészítéséhez.

A leírás alapján elkészítettem a tésztát. Állagát tekintve nekem kicsit olajosnak tűnt. Belekanalaztam a formákba, nagyjából egyenletesen, és betettem az előmelegített sütőbe.

dscn1203.JPG

Sülés közben szépen felemelkedtek, és nagyon biztatóan néztek ki. Már többször említettem, hogy nem bízom a megadott sütési időben, és ez most sem volt másképp. Időnként tűpróbával ellenőriztem, és amikor jónak láttam kivettem.

Nagyon, nagyon szépek és gusztusosak lettek. Igazi "minta" muffin (ha van ilyen egyáltalán). Az állaga is jó, és még pár nap múlva is fogyasztható.

dscn1215.JPG

De ez ugye még nem minden, azért az íz a legfontosabb. Ez pedig nagyon szubjektív. Az én ízlésemnek túl édes, illetve a csokidarabkák sem ízlenek igazán, de biztos vagyok benne, hogy el fog fogyni így is.

Összességében kellemesen csalódtam, de még mindig a házi sütiket részesítem előnyben. Egy muffin elkészítése igazán nem telik sok időbe, és kedvünk szerint ízesíthetjük, variálhatjuk.

DE! Jó szívvel ajánlom kezdőknek, akik még most ismerkednek a sütéssel. Első lépésnek szerintem tökéletes, és biztosan sikerélménnyel zárul. 

Köszönöm, hogy elolvastad, és szeretettel várlak vissza legközelebb is.

Niki

A bejegyzés trackback címe:

https://puszedliiii.blog.hu/api/trackback/id/tr7313571267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása