Karácsonyi szerzemények

Nem tudom, te hogy vagy vele, de nekem már hetek óta karácsonyi hangulatom van, és nagyon boldog vagyok, hogy most már "hivatalosan" is, rosszalló tekintetek nélkül, kiélhetem magam. Nem vagyok karácsony fanatikus, de ebben az évben valahogy korán elkapott az érzés, és ezt egyáltalán nem bánom.

Be is szereztem pár dolgot, és most ezeket szeretném megmutatni neked. 

1. Újságok

dscn1005.JPG

Nehezen tudok ellenállni a receptújságoknak, és karácsony közeledtével nem is nagyon akarok. Mindig találok új ötleteket, recepteket, és ez idén sem volt másképp. Eddig a Nők Lapja Desszert különszámát, és a Meglepetés Mentes konyháját vettem meg, valamint az Aldiban kaptam egy ingyenes kis füzetkét tele receptekkel. 

2. Teákdscn0971.JPG

Nincs is jobb, mint a hideg téli estéken bekuckózni egy bögre forró teával, egy pléddel, és egy jó könyvvel, vagy filmmel. Ehhez elengedhetetlen egy igazán finom tea. Most két újdonságot (legalábbis nekem azok) kóstoltam, és mindkettő nagyon ízlett.

Mindent imádok, ami narancsos. A Müllerben találtam rá erre a narancsos-homoktövises szálas teára, és el vagyok tőle ájulva, de tényleg. Nem az a klasszikus karácsonyi tea, de nekem teljesen hozza azt a hangulatot. Nagyon harmonikus ízvilágú, érezni benne a narancsot, és a homoktövisnek köszönhetően egy kis fanyarság is átjárja, de egyáltalán nem tolakodóan.

A másik egy klasszik karácsonyi gyümölcstea fahéjjal, naranccsal. A Lidlben találtam rá, és teljesen elégedett vagyok vele. Tetszik a csomagolása, jó áron kapható, finom az íze, filteres, így könnyen el is készíthető. Csak ajánlani tudom ezt is.

3. Dekorcukor

dscn0980.JPG

Bármilyen süteményt gyorsan és egyszerűen karácsonyivá varázsolhatunk egy kis dekorcukor segítségével. A Lidlben nagyon jó áron találtam, rögtök kétfélét is vettem. Az egyikben karácsonyi formák (csillag és fenyőfa) vannak vegyesen, a másikban pedig hópelyhek. 

4. Csokoládé dekoráció

dscn0967.JPG

Ezek valami tüneményesek, nem lehetett otthagyni a polcon (Aldi). Tökéletes lehet cupcake díszítéséhez, de bármilyen más krém tetejére is tehetjük. Különlegessé és ünnepivé varázsolja a legegyszerűbb süteményt is.

5. Kávé

dscn1012.JPG

Sokszor szemeztem már a Little's különleges kávéival, de őszintén szólva kicsit drágának találtam, és ezért sosem vettem meg. De a kíváncsiságom legyőzött, és most megleptem magam a karácsonyi változattal. Elsőre meglepő volt, de nagyon kellemes élményt nyújt, a kávé és a fűszerek igazán harmonikus ízvilágot alkotnak.

Remélem tetszettek a ki szerzeményeim és kedvet kaptál valamelyikhez.

Nagyon köszönöm, hogy elolvastad, és szeretettel várlak vissza legközelebb is.

Niki

 

A bejegyzés trackback címe:

https://puszedliiii.blog.hu/api/trackback/id/tr8513400553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása