Termékek, amik beváltak

Ma néhány olyan terméket szeretnék bemutatni, amiket évek óta használok, és nagyon beváltak. Nyugodt szívvel tudom ajánlani mindegyiket.

1. Detki háztartási keksz
dscn0786.JPGSütéshez kifejezetten ezt a kekszet szoktam használni, mert jó kemény, és ezért nem ázik el annyira, mint egy omlósabb változat. Én szeretem ha marad egy kis roppanóssága a süteményben is.

Könnyebb vele dolgozni is, például, ha összetöröm nem morzsálódik el teljesen, jobban megtartja a formáját. 

És nem utolsósorban nagyon finom.

Többféle kiszerelésben, típusban is megtalálható, van például darált, cukormentes, állatkás változata is. 

Előny: jó íz, könnyű vele dolgozni, többféle kiszerelés, jó ár

Hátrány: Magában fogyasztva vigyázni kell azért a fogakra, mert tényleg kemény :) 

Ár: 169 Ft/csomag (200 g)

2. Dr. Oetker Expressz zselatin fix  

dscn0785.JPGŐszintén megmondom, nem szeretek zselatinnal dolgozni. Nem szeretem az állagát, hogy áztatgatni, melegíteni kell, egyszóval macerás. De néha muszáj használni, és ezért szeretem a zselatin expresszt, mert lerövidíti a folyamatot, és ugyanazt az eredményt érem el vele.

Előny: könnyű és gyors használhatóság, jó ár

Hátrány: csak krémekhez használható, aszpikokhoz, és friss ananászhoz, kivihez, fügéhez, papayához nem 

 Ár: 169 Ft/tasak (20 g)

3. Milkland habtejszín
dscn0799.JPG
Sokat kísérleteztem a tejszínekkel, mire megtaláltam a számomra legjobbat. Volt amelyiket egyszerűen sehogy sem tudtam habbá verni, volt aminek a kiszerelése nem volt praktikus, vagy túl drága volt.

Egyet tudtam, hogy habtejszín esetében a legfontosabb a zsírtartalom, és minél magasabb, annál jobb, ezért csakis 30% zsírtartalom fölött kerestem az igazit. Ezt a márkát sokáig csak nézegettem a polcon, és nem vettem meg, mert szerettem volna magyar terméket vásárolni. Sokat ki is próbáltam, de nem jöttek be. Végül rászántam magam és nem bántam meg. 

Előny: jó ár, könnyű vele dolgozni, hosszú eltarthatóság - felbontott állapotban sem romlik meg

Hátrány: néha jó lenne, ha nagyobb kiszerelésben is lehetne kapni, de sajnos még nem találkoztam vele, nem magyar termék

Ár: 235 Ft/doboz (200 ml) 

4. Nádudvari túró

dscn0801.JPGTökéletes állag és jó csomagolás. Nem túl darabos, és nem is túl ragacsos. Olyan, amilyen egy túrónak lennie kell. 

Nagy nagy plusz pont jár a csomagolásért, mert korábban gyakran megesett velem, hogy a megvásárolt túró még a lejárati idő előtt megromlott. Főleg dobozos túrók esetében fordult ez elő, és mondanom sem kell, hogy mennyire nem volt jó érzés kidobni. Szerencsére ezzel a túróval még nem volt ilyen esetem.

Előny: finom íz, jó állag, jó csomagolás, többféle kiszerelés, zsírszegény változat

Hátrány: az átlagnál talán egy kicsit drágább

Ár:  349 Ft/250 g

5. Budafoki sütőélesztő
dscn0810.JPG
Ritkán használok szárított élesztőt, valahogy sosem kelnek meg vele olyan szépen a tésztáim, mint a "kocka élesztővel". Mindig felfuttatom, mielőtt a tésztába keverem, így megbizonyosodom róla, hogy jól teszi a dolgát, és szépen megkelt végeredményt kapok majd.

A csomagolása viszont nem telitalálat, mert ha nem használom el egyszerre az egészet, nehezen tudom visszacsomagolni, illetve az erős illatát megszüntetni.

Előny: szépen kelt tészták, jó ár, praktikus kiszerelés

Hátrány: erős illat, eltarthatósága rövidebb, mint a szárított élesztőnek, nehézkes a visszacsomagolás

Ár: 54  Ft/db (50 g)

6. Tutti holland kakaópor
dscn0804.JPG
Nincs benne semmi különleges, azt nyújtja, ami egy kakaóportól elvárható. De azt megbízhatóan. A 20-22%-os kakaóvaj tartalomnak köszönhetően telt, karakteres íze van. 

Használat előtt érdemes átszitálni, hogy a benne lévő esetleges kis csomókat megszüntessük.

Előny: többféle kiszerelés, magas kakaóvaj tartalom, telt íz

Hátrány: csomósodásra hajlamos, csomagolás nehezen visszazárható

Ár: 499 Ft/125 g

7. Spar prémium tejföl                                                               

dscn0820.JPGLágy, harmonikus íz, krémes, sűrű állag, határozottan tejföl ízű, nincs tejszínes mellékíze. Ez a legfinomabb tejföl, amit eddig kóstoltam. A magas zsírtartalmának köszönhetően igazán telt íz jellemzi.

Előny: kiváló íz, jó állag

Hátrány: elég drága, csak a Spar/Interspar üzletekben elérhető

Ár: 289 Ft/db (270 g)

 

Ezek lennének az én bevált termékeim. Neked is vannak hasonlóak?

Köszönöm, hogy elolvastad, és szeretettel várlak vissza. 

Niki

A bejegyzés trackback címe:

https://puszedliiii.blog.hu/api/trackback/id/tr513218239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása